Comezamos a traballar cos números de catro cifras e non atopamos problema algún se os temos que ler ou escribir, pero cando chegou a hora de descompoñer...
- Profe, eu esto non o entendo.
- Profe, a min esto non me sae.
Recollimos libros e libretas e comezamos polo máis básico, aínda que cun pouco de picaresca. A tarefa a realizar foi
CONTAR MIL PALILLOS DE MADEIRA
Fácil... Pero a profe de cada pouco foi remexendo ou aumentando os palillos que había na mesa e tiñamos que volver a empezar todo o rato, así que aquí empezaron as estratexias.
"Aprender a aprender" e "Sentido de iniciativa e espíritu emprendedor" son dúas das competencias clave que temos que traballar na aula e con este tipo de tarefas é como axudamos ao sen desenvolvemento.
Buscar formas de solucionar problemas e intentar posibles camiños, aínda que non sempre cheguen a bo porto, é moito mellor que agardar a que outros pensen por min. O sentido de iniciativa tamén se ten que entrenar e para isto facemos este tipo de tarefas.
Ao final, despois de comezar a contar varias veces, un grupo decidiu facer grupos de dez (decenas!!), dous grupos decidiron facer grupiños de 50 e outro, de 40.
Mañá seguimos...
Ningún comentario:
Publicar un comentario